ҚҰРМЕТ КІТАБЫ

Цой Людмила Александровна

2iouktbgrvfdymun

1976 жылы Т.Г. Шевченко атындағы Душанбе педагогикалық институтының шет тілдер факультетін бітірген. Педагогикалық қызметін неміс тілінің оқытушысы болып бастады. Л.А. Цой Басқару колледжінде 2007 жылдан бастап директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, ал 2009 жылдан 2012 жылғы шілдеге дейін колледж директоры болып жұмыс істеді. Қазіргі уақытта құрметті демалыста.

Людмила Александровна жоғары кәсіби санаттағы оқытушы және оқыту әдістерін жақсы білуімен, инновациялық педагогикалық технологияларды шебер меңгеруімен ерекшеленді, бұл оған сабақтарды заманауи талаптарға сәйкес жүргізуге мүмкіндік берді. Оның сабақтарының мақсаты студенттер арасында азаматтық позицияны қалыптастыру, оларға аудармашы мамандығына және оның кәсібиліктері мен ерекшеліктеріне деген сүйіспеншілікті ояту, студенттерге өздерінің кәсіби қызметіне тез бейімделу үшін ауызша сөйлеу және жазбаша сөйлеуді үйретуге деген ұмтылыс болды.

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Л.А. Цой педагогикалық тақырыптарға «Дөңгелек үстелдер», дебаттар, ойындар, панорамалар түрінде шығармашылық педагогикалық кеңестер ұйымдастырды: «Оқытудың инновациялық технологиялары», «Педагогтар мен студенттердің өзара қарым-қатынас этикасы туралы», «Құзыретті мамандарды даярлауда тұлғаға бағытталған оқыту мәселелері» және т.б. педагогикалық кеңеске шығарылатын мәселелер педагогикалық кеңес мүшелерінің қызу талқылауын тудырды, олар әр оқытушыны студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәселелері туралы ойлануға мәжбүр етті, өз көзқарасын қорғауға үйретті.

Л.А. Цой өзінің кәсіби деңгейін арттырумен тұрақты айналысты, тек соңғы 3 жылда ол Activ BOARD пайдалана отырып, оқытудың интерактивті әдістерін қолдану жөніндегі курстардан өтті, республика мектептері директорларының семинарына қатысты, білім беру проблемалары жөніндегі халықаралық семинардың қатысушысы болды (Германия).

Колледж директоры болу - ұйымдастырушылық қабілеттердің, басқарушылық қасиеттердің және кәсіби дағдылардың өте жауапты сынағы, бірақ педагогикалық қызметте бай тәжірибесі бар Людмила Александровна бұл жұмысты сәтті орындады. Оның шебер басшылығының арқасында колледждің имиджі, оның мамандықтарының тартымдылығы, мамандарды даярлау сапасы өсті және нәтижесінде еңбек нарығындағы колледждің рейтингі жоғарылады.

Аналитикалық ақыл-ой, білім беру жүйесіндегі үлкен тәжірибе, жағдайды болжай білу және тез шешім қабылдау, бағыныштыларға мейірімділік пен қамқорлық, олардың жұмысына деген сүйіспеншілік – барлық осы қасиеттер арқылы бүкіл оқытушылар құрамына үлгі бола алады.

Жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудегі мінсіз қызметі үшін Л.А. Цой «Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің үздігі» төсбелгісімен, Құрмет грамоталарымен марапатталған, ал 2010 жылы «Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің құрметті қызметкері» төсбелгісімен марапатталған.

Педагогикалық кеңестің 2012 жылғы 20 қыркүйектегі қаулысы негізінде Л.А. Цой кандидатурасы Басқару колледжінің Құрмет кітабына енгізу үшін ұсынылды.

Пак Людмила Васильевна

1ogrtoglirtglrlgrgrgr

1976 жылы С.М. Киров атындағы Ленинабад педагогикалық институтының филология факультетін бітіргеннен кейін Тәжікстандағы оқушыларға орыс тілін үйрете бастады. 1978 жылдан бастап Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінде еңбек ете бастады. 35 жыл ішінде ол аға пионер жетекшісінен директордың ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарына дейінгі жолдан өтті. Басқару колледжінде Людмила Васильевна 2007 жылдан бастап алдымен орыс тілінің оқытушысы, ал 2009 жылдан 2012 жылдың шілдесіне дейін директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары болып жұмыс істеді. Қазіргі уақытта құрметті демалыста.

Людмила Васильевна - жоғары кәсіби шебер ұстаз, шығармашыл және білімді тұлға, педагогикаға шын жүректен берілген. Жаңашыл мұғалімдердің озық тәжірибесін үнемі зерттей отырып, ол орыс тілін оқытуға шығармашылық пен жаңашылдықты енгізе отырып, оны өз сабақтарында сынап көруге тырысты. Ол өз сабақтарында тірек сигналдары мен ойын технологиясын, материалды блоктық зерттеу және проблемалық оқыту әдістерін, сыни ойлау технологиясының әдістерін жақсы игерді және қолданды. Ол студенттердің сөздік қорын байытуға, әсіресе қазақ тілінде оқытатын топтарда пәнге деген қызығушылықты қалыптастыруға ерекше назар аударды, студенттерге қойылған міндеттерді шығармашылықпен шешуге, білімді практикалық өмірде қолдана білуді талап ететін стандартты емес тапсырмаларды орындауға үйретті.

Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары лауазымында жұмыс істей отырып, Людмила Васильевна әдістемелік семинарлардың, конференциялардың белсенді ұйымдастырушысы болды, ол 2009 жылдан бастап 2012 жылға дейін 6 ғылыми - практикалық конференция өткізді. Әдістемелік идеялардың панорамасы, шығармашылық сабақтары, педагогикалық шеберлік көрмелері, оқу-әдістемелік кешендердің байқауы, пәндік апталар, жас педагогтардың шығармашылық апталығы, қалалық іс – шараларға қатысу-оның тұрақты және маңызды істерінің шеңбері. Ол үнемі шығармашылық ізденісте болып, өзінің үлгісімен оқытушыларды оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметіне тартты.

Людмила Васильевна үнемі өзінің кәсіби өсуі деңгейінде жұмыс атқара білді. Ол қалалық семинарлардың жұмысына белсенді қатысты, басқа колледждерде өткізілетін мастер-кластар мен ғылыми-әдістемелік конференцияларға қатысты және барлық жерде жаңа идеялар мен ұсыныстар айтты. Атап айтқанда, «Оқытудың инновациялық технологиялары» курсынан өткеннен кейін «Менің кумирім» авторлық сабағының жобасын дайындап, ол «үздік» деп танылды. Оның көшбасшылық қасиеттері, жоғары принциптілігі мен іске берілгендігі, алға ұмтылуы, жеңіске деген құштарлығы арқылы түрлі форумдарда өнер көрсеткен оқытушылар мен студенттерді жігерлендіріп, өз жетістіктерімен колледждің имиджін көтерді.

1999 жылы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Құрмет грамотасымен, 2010 жылы «Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің құрметті қызметкері» төсбелгісімен марапатталды.

Педагогикалық кеңестің 2012 жылғы 20 қыркүйектегі қаулысы негізінде Л.В.Пак кандидатурасы Басқару колледжінің Құрмет кітабына енгізу үшін ұсынылды.

МИХАИЛ АЛЕКСЕЕВИЧ ГОРБУНОВ

«Челябинск Ауыл шаруашылығын механикаландыру және электрлендіру» институтын бітіргеннен кейін 1970 жылы мемлекеттік бөлу бойынша Целиноград ауыл шаруашылығы институтына, қазіргі С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетіне жұмысқа жіберілді. 40 жылға жуық еңбегі мен қоғамдық және білім беру қызметі осы университетпен байланысты болды.

Жас маман ассистенттен бастап, кейін аға оқытушы болып сайланды. Михаил Алексеевич мал шаруашылығы фермаларын механикаландыру кафедрасында жұмыс істей жүріп, жұмысқа жоғары қабілеттілігін көрсетті және бірнеше жыл бойы Молдавия, Украина, Ленинград, Мәскеу, Вологда, Курган, Ақмола, Қарағанды және басқа да облыстардың шаруашылықтарында ірі мал шаруашылығы кешендерінің жұмыс тәжірибесі мен пайдалану ерекшеліктерін зерттеумен айналысты. 1976 жылдан бастап совхоз директорлары мен шаруашылықтың бас мамандары үшін біліктілікті арттыру факультетінде «Мал шаруашылығын механизациялаудағы жаңашылдық» пәнінен сабақ бере бастады, күндізгі және сырттай оқу нысаны студенттерінің курстық және дипломдық жобалауын жүргізді. Осы жылдар ішінде оқу-әдістемелік жұмыстармен, оқу процесін қамтамасыз ету үшін жаңа әдістемелік материалдар әзірлеумен белсенді айналысты. КСРО ЖАК оқу және оқу-әдістемелік жұмысты жетілдіруге қосқан үлесін ескере отырып, Михаил Алексеевичке «Ауыл шаруашылығын механикаландыру» бойынша доцент ғылыми атағын берді.

Жоғары жауапкершілік, оқу процесін ұйымдастыру және жақсарту мәселелеріндегі тұрақты ізденіс, жүргізіліп жатқан әдістемелік жұмыс назардан тыс қалған жоқ. 1979 жылы институт ректоратын оқу бөлімінің бастығы етіп тағайындайды, онда Михаил Алексеевичтің жоғары мектепті дамыту мәселелеріндегі ұйымдастырушы, әдіскер, жаңашыл ретіндегі көп қырлылығы ашылды. Мамандарды даярлаудың сапасын ЖОО-да бақылауды жүзеге асыру әдістемесінің авторы, оқу процесі үшін әзірленген дәрістік сабақтарды бақылау журналының авторы, ол әр түрлі оқу сабақтарын өткізуге қойылатын негізгі талаптарды негіздеді, студенттердің білімін бағалау туралы ереже, тестерді құрастыру бойынша жадынамалар және тестілеу әдісімен емтихандарды өткізу шарттарын әзірледі. Михаил Алексеевич-студенттердің білімін рейтингтік бағалаумен модульдік оқыту технологиясын енгізу мен дамытудың бастамашыларының бірі. Михаил Алексеевич университет оқытушыларының тобымен бірлесіп жоғары оқу орындары оқытушыларының еңбек санын есепке алу мен бағалауды жоспарлау әдістемесін, зияткерлік меншікке куәлік алынған оқытушының, кафедраның, факультеттің және университеттің қызметін рейтингтік бағалауды әзірледі.

Ермакова Валентина Ильинична


1952 жылы туған, Целиноград облысының Шортандыда туған.

Жас Белан Валюша 1974 жылы Целиноград мемлекеттік педагогикалық институтын бітіргеннен кейін Қостанай облысының Притобольская станциясының шағын мектебіне барып, балаларға орыс тілі мен әдебиетін үйретеді. Дәл сол жерде ол қиын педагогикалық жұмыста қажетті дағдыларды алып, алғашқы кәсіби емтиханды абыроймен тапсырды. Еңбек кітапшасында тек жақсы жұмыс үшін алғыс айтылады.

1977 жылы Валентина Ильинична Астанаға қоныс аударады. №7 орта мектепте тарих пәнінің мұғалімі болып жұмыс істейді, өзін-өзі тәрбиелеумен айналысады, көп басылып шығады. Осы жылдар ішінде жақсы көшбасшының мінезі қалыптасты. 10 жылдан кейін, 1984 жылы ол №13 мектептің, содан кейін 1990 жылы №15 мектеп-лицейдің директоры болып тағайындалды. Бұл қызметті 2005 жылдың наурызына дейін атқарды.

21 жыл бойы Ермакова Валентина Ильинична әділ, лайықты, талапшыл басшы болды, сондықтан оның басшылығымен мектептер әрқашан күшті оқу орындары болып саналды. Өз еңбегі үшін Валентина Ильинична "Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің құрметті қызметкері" атағының, "Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің үздігі"төсбелгісінің иегері болады. Бірнеше рет Қазақстан Республикасы Білім Министрлігінің құрмет грамоталарымен, Білім департаментінің және Басқару колледжінің грамоталарымен марапатталған.

2010 жылы Ермакова Валентина Ильинична жасына байланысты құрметті демалысқа шығады. Бірақ тынышталмайды, бірақ "Басқару Колледжі" ЖШС-не орыс тілі мен әдебиетінің қарапайым оқытушысы болып жұмыс істеуге келеді.

Жоғары санатты оқытушы. Ермакова Валентина Ильинична жинақталған білім әлеуетін студенттерге орыс тілі және кәсіби орыс тілі сабақтарында беруге тырысады. Оларды ақпаратты өз бетінше алу дағдыларына үйретеді, жас ұрпақты тез өзгеретін әлемде ұтымды және тиімді өмір сүруге және жұмыс істеуге үйретеді. Өзінің педагогикалық тұжырымдамасында ол студенттердің мамандықты сапалы меңгеруге, ойлау белсенділігін арттыруға және студенттердің логикалық ойлау дағдыларын меңгеруге, жалпы коммуникативтік құзыреттілікті жетілдіруге ішкі уәждемесін қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасауға ықпал ететін интерактивті технологияларға маңызды рөл бөледі.

Студенттер әрдайым Валентин Ильиничнаның сабақтарынан шығады, көздері жанып тұрады. Олардың мұғалімі өзі оқытатын пәндерді оқытуда жаңа әдістер мен тәсілдерді мәңгі іздеуде болғандықтан. Сабақтарда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, әр түрлі схемалар, кестелер, перфокарталар және студенттердің өзіндік іс-әрекеті үшін тапсырмалары бар карточкалар, сауалнама, тестілеу, аукциондар, ми шабуылы және тағы басқалар қолданылады.

Ермакова Валентина Ильинична "мектеп директоры", "мектептегі тәрбие жұмысы", "Шығармашылық педагогика", "педагогика мәселелері" және басқа да журналдарда басылып шықты, 36-дан астам мақала жарық көрді.

Бүгінгі таңда Ермакова Валентина Ильинична – техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі ұсынған көптеген оқу құралдарының авторы: "интерактивтік нысандар мен оқыту әдістеріне оқыту", "қазіргі колледждегі орыс тілі сабағы", "Синтаксис", "Құқықтану"," Қаржы "мамандықтары бойынша Кәсіби орыс тілі" және тағы басқалар.

Аналитикалық ақыл-ой, білім беру жүйесіндегі үлкен тәжірибе, жағдайды болжай білу және тез шешім қабылдау, өз ісіңізге деген сүйіспеншілік – бұл барлық қасиеттер бүкіл оқытушылар құрамына үлгі болады.

Ермакова Валентина Ильинична гуманитарлық пәндер бөлімінің жалпы білім беру циклінің төрағасы болып табылады. Және үнемі мектепте Жас педагог өзінің көп жылдық тәжірибесімен жаңадан келген оқытушылармен бөліседі.

Педагогикалық кеңестің 2017 жылғы 11 қарашадағы қаулысы негізінде В. И. Ермакованың кандидатурасы Басқару колледжінің Құрмет кітабына енгізу үшін ұсынылды

 

Хамзина Пану Хамзақызы

123123123123

Пану Хамзаевна Хамзина 1950 жылы Семей облысы, Көкпекті ауданы, Қарабұлақ ауылында жұмысшылар отбасында дүниеге келген. Бала кезінен ол ізденімпаз және еңбекқор қыз болды. 8 сыныпты бітірген соң Қызылорда қаласындағы педагогикалық училищеге оқуға түседі. Бала кезінен оған бұл мамандық ұнады. 1970 жылы педучилищені тәмамдағаннан кейін. М.Мәметова, Пану Хамзаевна Ивановка орта мектебінде бастауыш сынып мұғалімі ретінде еңбек жолын бастайды. Дәл сол жерде ол қиын педагогикалық жұмыста қажетті дағдыларды алып, алғашқы кәсіби емтиханды абыроймен тапсырды. Еңбек кітапшасында тек жақсы жұмыс үшін алғыс айтылады.

1973 жылы Пану Хамзаевна педагогикалық білімін көтеруді ұйғарып, Семей педагогикалық институтына түседі. Н. К.Крупская "Тарих және әлеуметтік зерттеулер"мамандығы бойынша.

Пану Хамзаевнаның педагогикалық қызметі жарты ғасырдан бері жалғасып келеді, бірақ ол қай жерде жұмыс істесе де, ол өз ісінің нағыз шеберінің үлгісі болып табылады, ол эрудициясымен, кәсібилігімен ерекшеленеді. Ол қажымас, еңбекқор жұмысшы.

Хамзинаның жұмыс кітабында жазбалар аз. Жиырма жыл бойы ол Көкжырақ атындағы орта мектепте жұмыс істеді. Ақсуат ауданының М. 10 жыл бойы Көкпекті орта мектебінде жұмыс істеді. Семей облысының Киров а. Пану Хамзаевна қай жерде жұмыс істесе де, шәкірттеріне берік және терең білім беріп, оларға мейірімділік пен парасаттылық танытты.

2005 жылы Пану Хамзаевна орта кәсіптік білім беру жүйесі - Семей Электротехникалық колледжінде өз қызметін бастады, онда жас өскелең ұрпақты қазақ тілі мен Қазақстан тарихына үйретті.

2008 жылы Хамзина Пану Хамзаевна жасы бойынша құрметті демалысқа шықты, бірақ осы күнге дейін "парасатты, мейірімді, Мәңгілік егу"жұмысын жалғастыруда.

2009 жылдан бастап Нұр-сұлтан қаласына көшіп, Басқару колледжінде тарих және қоғамдық ғылымдар оқытушысы болып жұмыс істейді.

Жоғары санатты оқытушы. Жинақталған білімнің барлық әлеуетін Хамзина Пану Хамзаевна студенттерге Қазақстан тарихы, саясаттану және әлеуметтану, мәдениеттану және философия пәндері бойынша сабақтарында беруге тырысады. Оларды ақпаратты өз бетінше алу дағдыларына үйретеді, жас ұрпақты тез өзгеретін әлемде ұтымды және тиімді өмір сүруге және жұмыс істеуге үйретеді. Өзінің педагогикалық тұжырымдамасында ішкі дүниені қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасауға ықпал ететін интерактивті технологияларға

студенттерді мамандықты сапалы меңгеруге, ойлау белсенділігін арттыруға және студенттердің логикалық ойлау дағдыларын меңгеруге, жалпы коммуникативтік құзыреттілікті жетілдіруге ынталандыру.

Студенттер әрдайым Пану Хамзаевнаның сабағынан жанған көздерімен шығады. Олардың мұғалімі өзі оқытатын пәндерді оқытуда жаңа әдістер мен тәсілдерді мәңгі іздейді. Оқытушы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, пәнді тереңдетіп оқыту үшін "Kahoot" бағдарламасын, онлайн-тапсырмалар бағдарламасын үнемі қолданады және ілгерілетеді "Learningapps.org" интерактивті ұсыныстар, түрлі схемалар, кестелер, перфокарталар және студенттердің өзіндік іс - әрекеті үшін тапсырмалары бар карточкалар, сауалнама, тестілеу, аукциондар, ми шабуылы және тағы басқалар арқылы оқу процесін қолдау үшін.

Студенттер Хамзина Пану Хамзаевна республикалық және қалалық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларға, пәндік олимпиадаларға тұрақты түрде қатысып, бірінші орындарды иеленіп келеді. Оның кураторлық топтарының ата-аналары Пан Хамзаевнаны әр оқушының жүрегіне жол табатын нағыз мұғалімнің стандарты деп санайды.

Аналитикалық ақыл-ой, білім беру жүйесіндегі үлкен тәжірибе, жағдайды болжай білу және тез шешім қабылдау, өз ісіңізге деген сүйіспеншілік – бұл барлық қасиеттер бүкіл оқытушылар құрамына үлгі болады.

Оқытушы тәжірибелі тәлімгер бола отырып, үнемі жас педагог мектебінде өзінің көп жылдық тәжірибесімен жаңадан келген оқытушылармен бөліседі.

Пану Хамзаевна өзі мақтана алатын үш баласын тәрбиелеп, лайықты білім берді. Ол сүйікті ана және сүйікті әже.

Өзінің еңбегі үшін Пану Хамзаевна бірнеше рет Қазақстан Республикасы Білім Министрлігінің құрмет грамоталарымен, Білім департаментінің және Басқару колледжінің грамоталарымен, Астана қаласы "Сарыарқа" ауданы әкімінің Алғыс хатымен марапатталған.

Пану Хамзаевна "Нұр Отан" партиясының мүшесі болып табылады және еліміздің гүлденуіне қосқан зор үлесі үшін бірнеше рет Құрмет грамотасымен марапатталған.

Педагогикалық кеңестің 2020 жылғы 12 қыркүйектегі қаулысы негізінде п. х. Хамзинаның кандидатурасы Басқару колледжінің Құрмет кітабына енгізу үшін ұсынылды

Жоғарыға

Соңғы жаңалықтар

Ата-аналар жиналысы

Ата-аналар жиналысы

2017-2018 оқу жылының 19.01.18 ж сағат 15:00-де «Р...

«ЧАС ДОБРОПОРЯДОЧНОСТИ»  С АРДАКОМ НАЗАРОВЫМ

«ЧАС ДОБРОПОРЯДОЧНОС…

  ЕЛОРДАДА АРДАҚ НАЗАРОВПЕН «АДАЛДЫҚ С...

Эл-12-19 тобында «Менің маман - күнделігім» тақырыбындағы кураторлық сағаттар тобы.

Эл-12-19 тобында «Ме…

08. 10. 19 күні Эл-12-19 тобында "Мамандығым -мақт...

«Үстел теннисінен»

Үстел теннисінен оқытушылар арасында жарыс өтті 28...

БІЗДІҢМЕКЕН-ЖАЙЫМЫЗ:

 Сарыарқа ауданы, Нұр Сұлтан

Орлыкөл, 14/3 (Нурсултан -Технопарк)

Автобус бағыттары:

14, 42, 48 «Әсем» аялдамасы (ЫДүкенұлык.);

3, 48, 14, 22, 47 «Технопарк» аялдамасы (Республика даңғылы)

 

Сарыарқа ауданы, Нұр Сұлтан

Жеңісдаңғылы 68

Автобус бағыттары:

5, 12, 14, 19, 20, 21, 25, 40, 106, 112

Байланыстелефондары:

8 (7172) 31-10-14

  • 8-778-789-64-92
    •8-777-430-00-16
    •8-702-376-16-66
  • ВК: vk.com/kuastana
    Facebook: kuastana
    Instagram:baskaru_college

  • Электронная почта:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jivosite